Christian Meyer

Les Sources manuscrites de la théorie de la musique (S. IX-XVI)

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SWEDEN (S)

STOCKHOLM, Kungliga Biblioteket (S-Sk)  
Vu 1   
xve s. Orig. Allemagne (Gersershausen). f. 122-139v de la main de J. Meuttinger. Prov. coll. Johannes Chrener (début du xvie s.) ; Heilbronn, Stadbibliothek (XVIIIe s.) – 122-138 Johannes Meuttinger, Dicta de musica gregoriana ; 138v-139v « Clerici nunc parum curant artem neume sed obdurant… » – RISM B III, 6 (2003).

 

 

 

UPPSALA, Universitetsbiblioteket (S-Uu)     
C 55    
xive s. (fin xve pour les f. 19-45). Orig. Prague ? Prov. abbaye de Vadstena (fondée en 1346) – 22r-v PS.-PETR. CRUC. ; 22v-24v cf. CONTR. Quoniam latens ; 24v-25v INTERV. Sunt autem ; 26-27 MENS. notularum ; 27-36 « Intencio nostra est de melorum dyatonici generis finitate que finitas… » ; 36-37 VERS. Ars est ; 38v-41v PS.-OSBERN. ; 43 « Gamaut habet unam clavem id est notam… » – RISM B III, 6 (2003).

C 203  
xve s. Orig. abbaye de Vadstena – 140 ANON. Cist. III – RISM B III, 6 (2003).

C 453  
Première moitié du xive s. Orig. Suède ? Prov. abbaye de Vadstena – 172-173v PETR. PIC. – RISM B III, 6 (2003).

C 513  
1517. Orig. couvent dominicain de Västeras – 1-6v tonaire – RISM B III, 6 (2003).